PEMAKLUMAN

Ingin dimaklumkan pelajar boleh mendapatkan perkhidmatan daripada kami melalui saluran spt berikut:

  1. Emel rasmi : ;
  2. Talian tetap : 03-5544 3441 / 3435 / 3369 / 8274

 

Antara perkhidmatan yang boleh diperolehi melalui saluran ini:

  • Semakan tunggakan bil;
  • Permohonan untuk penjanaan bil pelajar(bil cuti khas, bil mini transkrip, bil semak semula kertas peperiksaan);
  • Permohonan refund pelajar;
  • Submit surat tawaran penajaan(pemakluman kpd pihak UiTM)

Ingin juga dimaklumkan pelajar boleh mendapatkan surat/dokumen berkenaan secara atas talian dari student portal(portal bil pelajar):

  • Surat pengesahan IPT bagi pengeluaran KWSP;
  • Surat pengesahan yuran dan maklumat penajaaan;
  • Surat pengesahan bayaran yuran yang telah dibuat.

Sekian dimaklumkan.

 

 

Informasi & Pautan Pelajar

Bahagian Pengurusan Kewangan Pelajar,
Aras 3, Bangunan Budisiswa HEP,
Universiti Teknologi MARA (UiTM) Shah Alam, Selangor.

Sebarang pertanyaan bolehlah dibuat terus melalui:

  1. Emel kami () atau
  2. Post pada laman facebook kami
    FB : BAHAGIAN PENGURUSAN KEWANGAN PELAJAR UiTM ; atau
  3. Talian bantuan : 03-5544 3441 / 3340